2018-08-30 1434 visningar
Leverantören till vårt trygghetslarm har en del brister, och vi ha sett att ni har tagit upp liknande fall på trygghetslarm.nu. Hur kan vi göra för att inte riskera att få samma leverantör när vi ska upphandla ett nytt system?
Vi vill inte ta ställning i juridiska frågor utan det får bedömas av den som upphandlar, men hittar en liknande frågeställning hos Upphandlingsmyndigheten, där svaret tycks vara att brister i tidigare utförda uppdrag är skäl nog att utesluta en leverantör:
https://frageportalen.upphandlingsmyndigheten.se/org/upphandlingsmyndigheten/d/uteslutningsgrund/
Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev!
(det är helt kostnadsfritt och du kan när som helst säga upp prenumerationen)
Tipsa oss om nyheter, pressmeddelanden och nya produkter! Mejla redaktionen på
Svar på vanliga frågor kan du hitta under rubrikerna Frågor och svar och Teknikfrågor. Saknar du något? Mejla oss på